The Ring part 2 :)

1kommentarer

Här är då våra snygga ringar!



De är gjorda av Os arbetskamrat H som gjort dem helt själv. För hand. Han är jätteduktig på att göra smycken också. Ringarna är gjorda av en båtpropeller axel. De ni! :D
Så de är ju inte som andra ringar kanske, även fast de ser ut som vilken silverring som helst.

Är så glad! 7/11-2009 kommer vara ett speciellt datum fr.om nu. Speciellt klockslaget 20.22 :) För att vara exakt!

Haha, L hon har fått en fixide med att hitta min bröllopsklänning. Och vi som inte ens ska gifta oss! :D
Och min vän C har redan bokat sin brudtärneplats,som hon paxat sedan.. ja sen vi lärde känna varandra ungefär!

Min mamma ringde innan jag ens hunnit lyfta luren, så söt! Min bror hade skvallrat till henne, då jag på kvällen skrivit en statusrad på fejjan. :D Hon var sjukt glad! Pappa med för den delen.

Så efter vi skickat mms till våra nära å kära så går Os telefon het, det bara ploppar upp sms. Jag får givetvis med sms men det gick lite segare :)
Men det gör ingenting, ville ju bara berätta för alla!!


UPDATE:

Lämnade in ringarna i måndags för gravering. Fick tillbaka dem idag. Väldans najs! :) SÅ nu sitter den där på fingret. Känns lite galet faktiskt!!

1 kommentarer

Lina

09 Nov 2009 12:24

Klart ni ska gifta er, nån gång iaf. Jag måste ju få se dig i en sån fin klänning ju. Och fan, jag glömde ju boka en brudtärneplats, det gör jag nu!

Kommentera

Publiceras ej