Maria Montazami

1kommentarer

Har inte så mycket att skriva om idag. Nu har läxorna i skolan bara hoppat på oss denna veckan. Helgalet.
Men lika bra att man vänjer sig igen för man vill ju lära sig massor hela tiden, och jag behöver öva,öva ÖVA!


Idag när jag körde hem från tågstationen hörde jag något skoj. På radiostationen 106,4 rix fm tror ja de e så hade de ringt upp en av svenska lyxhustruarna, Maria Montazami.Ja ni vet hon som inte har alla hästar hemma..



Hon kan verkligen säga saker som man bara vill drämma till henne och få henne att vakna till. Men iallafall, så var det 3 barn i typ 11 års åldern som frågade 3 frågor till henne.
Ett av barnen ställde frågan hur man kan förhandla om sin veckopeng.
Och som många vet får ju Maria veckopeng av sin man, med så mycket som 750 dollar tror ja de låg på(!)
Hon säger ju då att man kan få kanske 10 dollar vilket känns helt ok. Men iaf, så berättar hon vidare att man kan lägga undan pengar ibland och spara så man kan köpa något skoj senare. Också rätt smart. Men efter programledarna pratat lite om detta med Marias veckopeng så säger hon typ att när hennes veckopeng tar slut så använder hon ännu mer av sin mans pengar, via kreditkort.
Programledaren frågar henne typ lite skämtsamt om en 11 åring ska be sina föräldrar om ett kreditkort och hon bara jaaaa... (puckade brud)

En annan fråga av ju om hon , som Anna Anka suger av sin man varje morgon. Hon tycker då att det inte är en "big business" . Och efter endel snack säger hon ju att det gäller att det är rättvist i förhållandet att hon med får ibland... Vette tusan om ja tror hon mena de...




I svenska hollywood fruar programmet säger hon med hur hon gör när hon vill köpa en vas och ha på köksbordet. Hon tror den kostar, ja nåt på typ 50 dollar. Sen när hon ska köpa den ligger den på ett högt 3 siffrigt belopp. Då tar hon lite pengar från kortet och resten från matkassan. Det var hennes "att-spara" tips. Jisses säger jag. O blev nästan galen på henne igår kan ja säga!


Det hemskaste med det hela är att hon fattar ju inte hur puckad hon e. En riktig blondin. :)
Roligt program, undrar om de kommer fler avsnitt.

1 kommentarer

Lina

14 Oct 2009 21:28

Chrisse! kan du kolla hur min blogg ser ut hos dig. För jag skulle ändra visnings bild, men det funkade klart inte på det vanliga sättet så jag fick kladda i modmallen. Så nu kanske det ser ut som fan hos andra men hos mig ser det okej ut. men det beror ju på webbläsaren. Så kolla och se som den lilla bilden på mig sitter där den ska. Slash bilen är borta med andra ord.

Kommentera

Publiceras ej