Pantomim och Dancehall music !

0kommentarer

Varit i Malmö med klassen och kollat på tyst teater. Den killen kan verkligen använda sin kropp utan att prata eller teckna ett ord. Ibland såg han även ut att vara gjort i gummimaterial,speciellt fingrarna :) Jättefräckt. Kallas pantomim (engelsk) Passar alla då man inte behöver fatta vad som sägs då det inte sägs något (!)

en söt video från lilla youtube

I bilen hem från Önnestad (efter att ha släppt av klasskamrat D) blev det typ disco i bilen för att jag skulle hålla mig vaken :)
Var (hör och hämpna) P3 som pelade massa najs music. Konstigt de där med musik vad det kan göra med en.
Blev pigg å sjöng hela vägen hem :)

Beenie Man - King of the dancehall
Hmm... är bra men finns bättre "shakeabooty" dancehalll music :)

Så knas, jag ändrar typ musiksmak dag till dag. Är det normalt ?;)

Skolan rullar på, ibland fattar man allt å ibland ingenting,vilket är så frustrerande. Beror på vad man ska göra. Avläsning är svårast!

Känns som om man inte hinner med allt man vill på dagarna men hoppas det blir bättre framöver!

Min lille kille Mino är sjukt kelen nu så jag får väl ge han lite uppmärksamhet :p & Oscar nanar...vilket ja me tänkt göra...


Kommentera

Publiceras ej