Paniiiik!

1kommentarer

Denna middagsbjudning som vi ska ha till på tisdag för att jag får ont i magen...
Håller på att installera Quicktime player. Behövdes uppenbarligen för att jag skulle kunna kika på Ling.su.se och på teckenspråkslexikon sidan...

Kom hem från Örebro igår. Var en rolig helg, synd bara att "dövas dag" evenemanget var mindre än förväntat. Trodde att det skulle vara lite större.... Och dessutom var det lite jobbigt att vara där då man inte förstår och kan kommunicera så bra ännu. Men det kommer! :D Köpte (tack M för lånet at 10:- som du ska få imorgon) ett sjukt snyggt silikon armband.


Min Sweetie är iväg och köper lampa till bilen (som varit sönder X antal veckor!) som han ska fixa ihop. Duktig Plutt! :D

Sedan har man Realian med, men den ska jag ta itu med när jag är klar med middagsbjudningen som högprioriteras just nu.

Bye!

1 kommentarer

Maia

20 Sep 2009 14:16

Hej! Har också panik inför redovisningen, usch, vet inte alls hur jag ska lägga upp den. Vill verkligen göra bra ifrån mig så att lärarna ser vad och att jag kan! Synd att bo så långt borta från alla, annars hade man kunnat mötas upp på ett fik eller så för att plugga ihop och stötta varandra...

Kommentera

Publiceras ej