Ensamtid.

1kommentarer

Min första riktiga dag på lovet har varit rätt lugn. (första dagen då det inte är helg/röd dag alltså)
Var i förmiddags inne i staden för besök och senare så åkte jag hem till J för att hjälpa henne att städa.
Men när jag väl är där har hon ju i princip redan gjort allt. Vilket är så typsikt henne.
Så det blir lite fönsterputsning. Lite gjort iallafall :) Skulle putsa fönster på övervåningen och grejen var att det fönstret var konstgit vänt så för att kunna putsa utsidan fick man ju klättra ut på taket. Jag som inte har något balanssinne blev ju lite smått nervös,(ett lutande tak=inte de bästa för mig!) så den idén fick va, jag klättrade in igen efter ett tappert försök!

Åt en piggelin i solen och den var så god, dock skulle solen stannat hos oss lite längre än vad den gjorde. Man kan visst inte få allt!
En vända in till stan hinner vi med, en runda in på Hm och Lindex. Hon hittar den sötaste lilla huvtröjan (ni vet sådan med små smååå öron på!) på Lindex och en söt liten body till det lilla livet.
Tillbaka i huset blev det mat så nu är man mätt och är nu hemma hos mig själv. Känns nästan som ett andra hem därborta :D

Har tänkt att kika på en film nu som jag laddade ner för läääängesedan men inte blivit av att kika på nämligen My sisters Keeper. L säger att det är gråtkalas på den så det är väl tur jag är själv.
Senare blir det slöa mera,lägga en ansiktsmask tror jag och lägga sig på spikmattan, har så ont i rygg/axlar.


1 kommentarer

Lina

06 Apr 2010 21:03

Den måste du se kvinna! se se se!

Kommentera

Publiceras ej