My heart will go on and on and on...

0kommentarer


Snubblande som vanligt in på L bloggis och där hade hon ju fyndigt nog gjort ett litet specialinlägg med True Blood herrarna. Hot säger jag!

Anyways, sitter i vardagsrummet hemma... så skönt. Det är helt tyst, t.o.m katterna är tysta ligger på köksgålvet båda två och sover, mina söta små barn... :)
Kort dag i skolan idag, har haft svenska,sen körde jag hem för jag skulle till doktorn. Där gick det bra, min vanliga läkare var sjuk så fick en annan. Vilken underbar människa. Undrar om man kan byta så man får henne sen också? Det kändes som om hon verkligen lyssnade på vad lilla jag hade att säga. Var jätteskönt. Ska dit igen nästa vecka, tog blodprov så får se om det visade något.

Har inte kollat igenom det där hälsovalet, man kanske borde ta och göra det ...?

Snart kommer min Sweetie hem. <3


Bild från någon helg sen när jag å L var hos S på partaj!
Vadå att vi är olika ;)!

Kommentera

Publiceras ej