Sookie.

0kommentarer

Nu har äntligen den 9:e delen i Sookie Stackhouse serien utkommit. Titeln för denna bok är Dead and Gone.
Kommer snart en komplitering av böckerna också A Touch of Dead där det då ska stå mer utförligt om personerna i böckerna. Väntar också spänt på 10:e delen Dead in the Family som utkommer 10 maj,alltså snart. När den kommer i pocket vet jag inte,men får snällt vänta till dess pga att jag har alla andra i pocketform. Inte för att jag gillar det men de fanns inte i hårdform först när jag köpte och man kan inte blanda. Eller jag kan inte det iallafall....

   

 75:- Adlibris.com                     Bevakad                    Bevakad

Köper bara från Adlibris, snabb frakt och dessutom gratis frakt. Always najs!

Tänkte att jag kan ju inte bara köpa en bok,så jag slängde i boken som han som föreläste igår, Jonas Andersson som föreläste om hur hans liv med missbruk och fängelsevistelse i Bolivia var. Och hur han kom tillbaka på rätt språ i livet igen. Helt otroligt vad han gått igenom. Man blev helt berörd, så nu måste jag läsa boken som Markus Lutterman skkrivit.



37 :- Adlibris.com



Kommentera

Publiceras ej