Tiden den springer ivääääääg!

1kommentarer

Känner riktigt hur dålig jag har varit på att uppdatera den stackars bloggen. Sorry 'bout that folks!

Då ska vi se vad som har hänt.... har varit i den stora staden över helgen (sthlm) där vi var hos A o E och lilla söta M. Jag och L flög upp i fredags 7:15. Väldigt tidigt,men nästa flyg gick ju inte förrän vid 15 så det var bara att gilla läget.
Gick bra,min andra gång (endast) jag flygt. Propellerplan var det, L satt och pratade om kraschning. Haha. Sådär lagom taggande :) Men vi kom fram helskinnade och det bar snabbt iväg mot centralen.
Tur att jag hade henne med mig, annars hade jag aldrig hittat ut dit vi skulle! (har världens dåligaste lokalsinne)
Väl framme så tog vi det lugn, A skulle jobba och E behövde plugga. M var på dagis. Så vi andra, Sweetie,jag å L vi gick en runda i olika affärer. Snacka om att det finns fler butiker där än här hemma, så gaaaalet många! Och vi var inte ens inne i city. Sweetie hittade ett par ursnygga jeans, Lee, dyra som fan, 1400:-. Sen hämta M som absolut inte vill lämna dagis.

Kvällen blev lugn och lördagen likaså på dagen iallafall, ännu en vända på stan, inne på bikbok shoppar jag lite, ett par jeans, treggins,satinväst. Inne på hm en del tights/leggins vilket behövs, har typ inga och de jag har håller på att gå sönder och en grön vanlig topp. 
Sen var det bara att ge sig tillbaka till lägenheten för att göra sig iordning, det vankas ju fest på kvällen.
Kvällen blir lugnare än någon av oss tänkte tror jag, somnade rätt tidigt, helt slut.
Men det var trevligt och en massa olika små tilltuggsalternativ+godis vilket aldrig är fel.

Igår blev det hemfärd som i vanlig ordning alltid är tråkig och jobbigt, Men man vill ju komma hem, borta bra men hemma bäst eller vad är det man säger? :)

Imorgon är det skola. Ska bli kul att träffa klassissarna igen. ÅÅååh så jag längtar till Londonresan. Det ska bli så skoj! Aldrig varit så långt iväg,tyskland är det resmål som legat längst bort... :/





Övrigt da... ja jag var ju och tatuerade mig i torsdags. Åh så nöjd jag är,den är så FIN.
Det blev två svalor (funderade ju ett tag på fjärilar men de blidde inte så) en flicka å en pojke som har en bit av en banderoll mellan sig (heter det så..hmm). Där man kan skriva namn eller något ord i. En massa färg och detaljrik. Den är under läkning, och min kamera är iväg på reparation så det infogas bild när den kommer tillbaka *prooomise* Låg ca 2:15 h och Nicke undrade om jag somnat ibland, haha.
Den är typ på revbenen kan man säga. Var en kille som tatuerade sig samtidigt, på magen, han "ojade" sig och "ajade" sig hela tiden, så Nicke undrade om jag inte skulle klaga jag med, men det är ju itne någon idé blir inte lättare av det! :)
Alla (eller av det man läst på nätet/hört folk snack) säger att det ska göra så vaaaaansinigt ont, men jag måste säga att det gjorde inte mer ont där än någon annanstans.
Fick ju inte kika, försökte men då fick jag "skäll" :) han blev tom så nöjd så han tog en bild. Kändes ju extra bra då! Kan ju tillägga att den är gjord på Black Magic Tattoo i K-hamn.



Idag har jag städat och tvättat,träffat vännen J. Glass och pommes på stan. I den ordningen, bakvänt värre. :)
Alltid kul att träffa henne!


Om man skulle ta och se om man kan göra något vettigt här :)
Försöka ta reda på om man kan laga datorn som fått virus, något att äta (stuvade makaroner å falukorv) kanske mer tvätt. Har sjukt ont i ryggen så mer sätdat blir det inte idag.

CiaooooO!

 

1 kommentarer

Lina

12 Apr 2010 21:50

Du inser att du kommer få strippa på lördag. För jag måste ju se den i verkliga livet. Men bild bild bild så länge!

Kommentera

Publiceras ej