Ego me: 118800 vs.118100 vs.118118

2kommentarer

Läste i Ls blogg och i Victorias blogg om detta om att skicka till olika nummer upplysningar (som idag har all information) och kolla vad de hade att säga om mig,tjejen som driver lovelystar.se.

Härmade L och skrev: "Vad är Lovelystar.se?"




118100 var först ut,snabbt gick det och svaret löd:

Lovelystar.se är en blogg som drivs av en tuff tjej med glimten i ögat. Hon skriver om allt möjligt spännande.
Trevlig helg!


Min reaktion: Trevligt svar, tycker allt det stämmer rätt bra ;)

Tätt inpå svarade 118118 med följande:

Hejsan! www.lovelystar.se är en bloggsida,en online-dagbok skulle man kunna säga. Personen som innehar den verkar vara väldigt förtjust i science-fiction. Ha det bra!

Min reaktion: Jag vet väl att det är en blogg. Vem vet inte det liksom? Science fiction...hmm,nja,inte riktigt min avdelning,snarare Ls.  För kärleken till vampyrer tycker jag inte klassas som SF. Eller?

Sisten ut, lite efter de andra (typ 5 minuter) var 118800 skrev som svar:

Lovelystar.se är en nöjesblogg som blandar populärkultur med lite udda kultur på ett väldigt smakligt sätt.
Bloggens header var skittuff.


Min reaktion: Detta svar var lite kul. Låter som om jag är rätt smidig på bloggningen ;) Haha! Komplimangen var välkommen, har ju jobbat med headern en stund idag. :P

Sammanfattningsvis kan man ju säga att det var rätt kul att läsa de olika svaren, leendet dök minsann upp en stund :)


2 kommentarer

chanelle

27 Aug 2010 22:46

sv: jo visst var dom ;D

Lina

28 Aug 2010 15:44

118118 hade bara kollat in första inlägget här sedu, och det va Geeky inlägget. Därför tror dom att du är en sci-fi nörd.

Kommentera

Publiceras ej