En fin dag.

2kommentarer


Är precis vad jag har haft idag. Bara haft bra sällskap omkring mig, först av J och sötaste lille pojken A och sedan av härligt sprudlande glada R i Kstad. :)
Kändes som om vi träffades igår, snackade om allt och inget. Saknat dig!♥
Över 2 månader sen vi träffades sist.



Annars har det inte hänt något speciellt. Har 3 dagar kvar på jobbet. Najs!
Imorgon ska jag träffa en annan vän som man inte sett på länge, E och hennes lille pojk M. Ska bli väldigt trevligt, det var inte förra veckan man träffade henne precis.

Har ett lätt jobbpass imorgon. Förmiddag-vilket är det bästa passet om man får välja :)
Alltid något att göra, tiden rullar snabbare då.

Nästa vecka börjar skolan. Känns galet. Spännande, nervöst och samtidigt roligt med något nytt.
En fråga som kanske inte är viktig, som jag lägger alldeles för mycket energi på är: Vad ska jag ha på mig?
En annan klassisk fråga är: Undra vad de andre kommer tycka om mig..?

2 kommentarer

m a t i l dd a

13 Aug 2010 08:52

Idag är det fredag den trettonde. Är du skrockfylld? Tror du på detta med att fredag den trettonde är en otursdag?

ROCKABETTY

13 Aug 2010 18:02

sv: Precis!

Kommentera

Publiceras ej