Geekiest stuff ever!

4kommentarer

Min kära vän L är som många vet en geekish girl.

Tycker allt att du ska spana in sidan thinkgeek.com.
Vet inte hur jag hamnade där,men lyckades iallafall hitta en och annan pryl som skulle kunna passa i ditt hem.
Och ja, de skickar till Sverige men kostnaden för frakt kan man se när man registrerar sig som ny kund och lägger saker i kundkorgen. (vilket jag inte orkar göra nu)



Star Wars Cell Phone Alert Charms

 
Detta är alltså,för att förtydliga det, en makapär som lyser lite sött när mobilen ringer, även när du har den på ljudlös samtidigt som den "spin aroundar". Den är rätt liten,som ni kan se. Häng den på jackan,datorn var som helst så ser du när mobilen ringer. Smart va? :)


Star Wars Plush-figurer


Inte nödvändigt att samla på sig, men ack så söta. Finns 3 olika, James T,Kirk och Spook.

Fantasy Skulls



Väggprydnader. Monteringskit till din vägg därhemma följer med. Eller om du bara vill ha den bredvid dig i soffan funkar lika bra...


Grassy Lawn Charging Station



Den enda saken på denna sidan jag verkligen skulle vilja ha. Sjukt ball! Du döljer dina sladdar till tex mobil,kamera,ipod under gräset samtidigt som du laddar ser det stylish ut hemma.
(Det är inte äkta gräs.)

4 kommentarer

Lotta

27 Aug 2010 21:35

Ja, det var en häftig laddare!!

Paula D

27 Aug 2010 22:19

fan chrisse, nu kommer jag beställa saker igen. Damn you!

Lina

28 Aug 2010 15:43

Men va fan! Jag är fattig C och nu vill jag ha en massa grejer ju! Massa skoj som man bara måste ha men som man egentligen inte har någon nytta av =)

Dette

02 Sep 2010 22:10

Älskade Chrisse=) Tyggubbarna är STAR TREK =) Inte Star Wars.. Massa kramar=)

Kommentera

Publiceras ej