Godismonstret../Open Road

2kommentarer

Kom fram i mig idag. Och resultatet av detta är att man är helt svullen i magen och lätt illamåendes...



http://www.madhatter.it

Kollade på en film med, som hette Open Road.

Open Road Dramakomedi

Carltons mamma ska operera sitt hjärta och hon har en önskan innan operationen. Att få träffa Carltons pappa, en proffesionell baseball spelare.
Carlton åker tillsammans med sin x-tjej för att träffa hans far, och det slutar med en resa som vänder hans liv upp och ner.

Filmen får: C ~ Nej,detta var inte en höjdare. Rätt svag handling och skådespelarinsatserna var väl sådär. Bildkvaliteén på filmen kändes B också....

2 kommentarer

Lina

01 Aug 2010 22:44

Men men men, jag tycker ju mig se Mr. Timberlake där på framsidan. Iofs så göra han rätt kassa filmer om du frågar mig.

Lina

01 Aug 2010 22:44

Men men men, jag tycker ju mig se Mr. Timberlake där på framsidan. Iofs så göra han rätt kassa filmer om du frågar mig.

Kommentera

Publiceras ej