Mariah...

0kommentarer

Mariah Carey feat Ne-Yo ~ Angels Cry



Mariah Carey ~ Through The Rain




Denna kvinnas starka sida är onekligen att göra vackra ballader. En annan fablesse hon har är att sjunga i regn.
Blir man snyggare i regnet? Får väl testa någongång ;)

Ni som känner mig vet att jag alltid gillat henne,hon har en speciell plats i mitt hjärta,även fast hon är en diva/bitch. Men vem skulle inte vara det med hennes röst och pengarna på banken?
Okay, kanske man inte skulle vara sådan superdiva,men lite allt ;)

Mariah Carey ~ Music Box

 

 ↑En av de allra första låtarna, detta är soundet som så många mer än mig blev förälskade i,detta lugna fina och harmlösa. Hennes röst är helt underbar i denna låten.
Visst, den Mariah som kom efter albumet "Honey" är också jättebra, men detta är det som man önskar att hon kom tillbaka till ibland.

Mariah Carey ~ Don't Forget About Us

 

Mariah Carey feat Fatman Scoop & Jermaine Dupri ~ It's Like That



Skulle kunna slänga in hur många låtar som helst, men jag avslutar med denna vackra sak:

Mariah Carey ~ Vision of Love



Denna låten och 3 andra låtar på hennes första album med självbetitlade namnet Mariah Carey gav henne de 4 första etta placeringar på USAs Billboard Hot 100.
Albumet sålde över 18 miljoner ex. Inte dåligt alls!

Kommentera

Publiceras ej