Shiiiit asså vad kallt de e!

1kommentarer

-22,5° vaknade jag till i morse när älsklingen skulle till jobbet. Inne var det endast 15° (!) Så jädra galet kallt!
Är fortfarande bara 15-16° här inne men ute ligger det nog på -17°. Bor vi i Sibirien eller va fan e det frågan om!?

Ska inom systemet idag. Öl och snaps står på listan. Sedan blir det all den där julmaten som ska handlas...
Ingen lust alls, men jag måste ju! Julen är ju snart, och jag ska ju baka lite julgodis.

Tänkt mig följande:

Polkabräck
Peppar/saffransrulle
Mariannetryffel
Smörkola
kanelbullar

ev. Fudge
Kanelkäppar

Det var något mer men det har jag glömt. *ops*
Hur de smakar när jag varit i farten får vi väl se. Och om jag orkar göra allt vette tusan men jag hoppas det. Vi blir ju ändå ca 13 personer så lite får man ju ha... eller hur!

1 kommentarer

Lina

22 Dec 2010 13:39

VAD DU ÄN GÖR, ANVÄND INTE BETALKORTET PÅ SYSTEMET! JAG BLEV FETA RÅNAD IGÅR DÅ DE DROG SUMMAN 2 GÅNGER!

Kommentera

Publiceras ej