Bridesmaid dress! / Samtal!

0kommentarer

Nu har jag minsann gjort något järvt. har köpt en klänning från Kina! De ni! :) Bäras på A å C bröllopet!
Frakten till sverige kostar lite mer än 200:-. Inte så farligt tycker jag. Klänningspriset var ett kap i mitt tycke. Lite mer än 300:-!!
Så nu får man hoppas att den passar, annars får jag be mamma eller någon sy in den lite,kan finnas risk att boobiesarna är lite små... (!!)

Såhär ser den ut. Ja jag vet att jag tänkte köpa en rosa till bröllopet men det var ju inte ett tvång-dessutom bara äääälskar jag färgen på denna,tror jag kommer passa bra i den om jag får säga det själv ;) Dessutom tror jag denna färg är med  användbar:

  Hoppas,HOPPAS den passar och är fin!!

En liknande har synts till på sångfågeln Rihanna:



Denna bildens färgkvalité suger,men det har ni ju märkt....

Trist för att baksidan är så snygg,hittade inte någon bild. Är X baksida, och sedan bart till halva ryggen typ.


Har haft ind.samtal idag. Nervös som faaan, en viss "ekorre" M nojade och ojade sig så det spreds till mig....
Hon fick jättebra så jag vet inte varför hon oroa sig den där lilla damen. Men så var det jag det handlar om ;)
Gick in och tänkte att vad de än säger ska jag INTE bli ledsen,like the last time...
Men det kom inte så farliga saker, jag måste få mer "synkat" språk,dvs får inte säga något med munnen som jag inte har i händerna och tvärtom. Allt ska komma samtidigt. Inte något jag upplevt att jag haft problem med... men men, bara jobba!v Sen var det ägo-hjälpverb och så var det en sak till... Svenskpåverkad. Tsp är ju ett eget språk och jag blandar in Svenska lite väl mycket. Men de är väl inte så konstigt? Hur länge har vi pluggat? Typ 4-5 månader sammanlagt! Hallå liksom!! Jag känner mig nöjd. Fick endel bra saker också, bättre flyt, bättre spontant (hur de nu kan tycka de!) och lite annat. Fett najs! :)

Kommentera

Publiceras ej