Cry Me A River.

0kommentarer


På tv igår var det en dokumentär om Susan Boyle,den där otroliga kvinnan som bara förvånar alla då hon började sjunga i Britan Got Talent.
Hon har iallafall sjungt en låt som heter "Cry me a river"



Men även mr sexyback har ju gjort en låt med samma titel, herr Justin Timberlake:




Det verkar vara endel som har gjort låten... men vem som har gjort originalet vet jag inte...
Julie London kanske?




Nu börjar jag allt bli mer trött än jag var innan :P
Kom för ett tag hem från M å C som vi tog oss friheten till att bjuda över oss till. Trevligt!
Inte för ofta man träffar dem...
Kollade på Lets Dance och babblade... C hade gjort en jättegod pajsak(vet inte om den klassas som paj) med smördeg och sedan cremefraishe och parmesan ost. Men eftersom vi käkat hemma innan(hemmagjord köttfärspaj a la vegetarisk=quornfärs) Så var man inte speciellt hungrig. Men nu hade det inte suttit fel med en bit ;)

Imorgon är det lördag,snacka om att jag ska ha sovmorgon. Är så sliten känner jag nu...

I skolan idag har vi mest snackat om våran resa till London. Vad alla tycker och tänker osv,hur man ska göra för att försöka tillgodo se allas behov etc. Sen sjöng vi lite med, på tsp givetvis, så man kanske inte kan kalla det att vi sjöng... eller? är alltid roligt att ha sådana stunder, samtidigt som det är lärorikt!

Dags att kela med min Sweetie! ♥

Kommentera

Publiceras ej