Den bittra sanningen...

2kommentarer

Är den att jag känner mig mätt,trött,glad,frustrerad och lite mer glad! :)Så så bittert var det mina vänner!:D
Har redan krupit ner i sängen med Sweetie och det är hur mysigt som helst. Ibland är det skönt med söndagar,eller hur ?;)

Imorgon är det skoldags igen... får väl se hur denna veckan blir, om jag inte tänker fel så är det ju snart 1 veckas lov. Fett najs!



Igår var jag bjuden på middag,av vännerna J och J. Sweetie var ju i gbg med grabbarna.Maten och sällskapet var uppskattat, jag blev jätteglad!
Blev ryggbiff med hemmagjord potatisgratäng,sallad och vitlöksbröd som J gjort själv. Tänk om mam orkade laga allt från grunden..... Och inte nog med det,fick den där fantaaastiska efterrätten som är vitchoklad mousse(?) med hallonsås. Ni som inte ätit det, ni har verkligen missat något helt galet gott. :)
Kikar på melodifestivalen och killar lite på "Dum,Dummare"-skitrolig! Kollade inte hela för jag började bli trött, och skulle köra i halkan hemåt. Har ju sett den några gånger :P!
Alltid trevligt att umgås med dem. Tack snälla söta ni! :D

Snart sett klart Vampire Diaries, har 3 avsnitt kvar på första säsongen. Givetvis kommer jag se alla, hehe.
En mycket bra serie, är kluven för jag vet inte vilken som är bäst, True Blood eller Vampire Diaries?

 

 

2 kommentarer

Sara

14 Feb 2010 20:24

Haha! Ja jag tycker det är jättekul o laga mat, speciellt när man har tid :) Det blir dock mest om helgerna. Hackad chili är fantastiskt gott att ha i vitlökssmöret! Om man gör eget vitlöksbröd då :)



Åh just ja! Jag tror jag frågade dig när du var inne i affären, nu minns jag :) Spännande!! Finns det mkt jobb inom det?

Haha ja! Vi körde ju stenhårt med Missy där ett tag ;) Alla andra tyckte vi var dryga med vår hiphop hehe.



Kramar!

Maia

14 Feb 2010 20:27

Vit chokladmousse är så sjukt jäkla gott alltså!

Kommentera

Publiceras ej