Gosh...

2kommentarer

Skoja inte om att jag är hes och sjukt förkyld.
Den här förkylningen vill inte släppa mig riktigt ännu.. undrar om jag ännu smittar folk? Tänker på skolan...
Vill inte missa,jag känner mig inte så seg som häromdagen men det är inte kul och nysa och smitta andra som vill vara i samma rum som mig... :/

Igår var vi iväg. Var väl trevligt men jag var så seg och trött så jag kom aldrig in the mood riktigt. Åkte hem lite över 00 tror jag. Snacka om att känna sig tråkig. Men men. Har ärligt tappat lusten för alkohol. Blev inte alls så mycket drucket vilket är skönt idag.



http://www.toothpastefordinner.com/
(if you,creator of this site do not aprove me to have this in my blog please mail me!)
Helt tokiga oförståeliga serier.!(crazy series! :) )

2 kommentarer

Lina

07 Feb 2010 14:50

Nää, jag ska inte lägga mig ner och dö C. Men jag bara blev så jävla nere när jag inte fick mitt hus, när chefen sänkte ner mig ännu mer i %, asså mindre än vad hon lovade mig som nattjobbar. Och att så fort jag ska va ledig några dar så vill de att man ska jobba extra på dagen. Jag orkade inte med mitt piss jobb dagen därför bönade jag och bad om få natten. Och när man fick de så ska man behöva in och jobba på dagen stup i kvarten. Blir förbannad! Därför finns ingen glädje, för när man fan ska va ledig så får man inte ens va ledig. Och in på utbildningar stup i kvarten ska vi med.. Och sen är det ju den där andra "grejen" me. Som vi snackade om igår.. Den saken är fortfarande lite arg på mig, men det e fan nästan bra, för jag fick mer sex än vad jag brukar iaf =)



SÅ nu är det min tur att va din psykolog lite tycker jag. SÅ är det nått så bara slänga ut det på mig så ska jag ta till min skicklighet, jag har ju läst psykologi vet du. Men det är ju en annan fem att jag inte kommer ihåg nått av det.. men men.



Puss på dig!

Maia

07 Feb 2010 18:36

Åh, jag hoppas verkligen du kan komma till skolan imorgon vännen. Det är ju föreläsning på realian! Får du ju inte missa!



kramkramkram

Kommentera

Publiceras ej