Slappsöndag.

1kommentarer

Idag ska jag inte göra ett skit rent ut sagt. Bara ligga på soffan och läsa, se på film. Mys!
Var faktiskt(!) ute på puben igår, på Harrys. Det har inte hänt på väldigt läääänge att jag begett mig ut i pubvärlden men igår så gick jag,L å min Sweetie ut. HämtadeL vid 21.00 och sen stack vi hit här och drack några drinkar och tog taxin in till staden. jag å L stannade på Harrys men killen han drog vidare till Compa.
Har inte en aning om när men vi mötte han där utanför sen iallafall.
Dansade och hade skoj för en gångs skull. Kunde varit bättre musik. Det som är det värsta är att L gick fram och önskade en låt (lady gagas teeth) och då svarade han henne: "sådan skit kan jag inte spela" typ. Vadå alla gillar olika musik, varför skulle inte de han spelade kunna vara skit? Den låten är ju skitbra!

Träffade två "grevor" som man inte sett på länge, alltid roligt å prata skit med dem :)

Det var något annat jag skulle skriva om idag, men det kom jag inte ihåg idag. I vanlig ordning.
Vi drack en jättegod Pink Panter drink igår. Två 4:or för 150:-. dyrt men klart värt de. :)

1 kommentarer

sara

21 Feb 2010 19:30

inte ofta jag är ute heller.. blir nog nästa lördag dock! :)



hehe du får läsa de sen när allt är klart.. kan inte skriva ut för mkt pga alla som läser :)men det är en KUL grej (för oss iaf haha)

Kommentera

Publiceras ej