All The Way Back...

3kommentarer

Imorgon är det skoldags igen. Och nu kämpar jag på för att mina ögon inte ska göra ont. Jag fattar inte vad som är fel, igår var det hur bra som helst! Ja förrutom huvudvärken som kom och gick som den ville...

Men nu ska jag inte försöka klaga! :) Ätit en hemmagjord Kräftsoppa som i mitt tycke var riktigt lyckad!
Hittade receptet på tasteline.se ← söt på "kräftsoppa" och scrolla längst ner så hittar ni den. :)



Imorgon är det Måndag. Herregud. vi har individuellt samtal imorgon Vilket känns inte alls bra. Isch! I do hate it.
Vet inte alls hur jag ligger till,vet var mina brister finns förnågonstans.... Tänk om man blir utkastad?
Om man skulle bli det... ja då får jag väl hitta på något annat eller hur? Inte för att jag vill det men vafan. Tycker de inte att man är lämpad för tolkyrket är det ju inte så att kanske känner för att gå kvar.. eller? Jag vet inte.
Nej men! vafan nu blev jag ju negativ IGEN. Hopplös jag är, förlåt läsare!

Helgen har förövrigt varit lugn och harmonisk. Nästan hela tiden :) Var och hälsade på J å J igår. Åt hasselbakpotatis (heter de så?) men nörkött,pepparbiff och ryggbiff. Mycket gott! Efter maten krängdes det godis och så kollade vi på sista avsnittet av Robinson. Inte en serie jag följt precis.... Men men. Sen snacka vi bara i vanlig ordning... Trevligt!

Nästa helg vankas det fest verkar det som. Var vettefan men skjutsen är nästintill ordnad. Inte fel. :)


3 kommentarer

Lina

31 Jan 2010 23:11

Men men, jag har inte orkat updatera

Lina

01 Feb 2010 18:16

Du får berätta hur det gick på det där samtalet sen!

Lina

02 Feb 2010 00:17

Klart du ska se Dollhouse, bara att ladda ner och se när du har tid. typ 22 timmar sammanlagt eller nått.

Kommentera

Publiceras ej