Alvin och gänget 2

1kommentarer

Var på bio med familjen B. Deras son J ville se filmen och vi bara följde med. 4 vuxna på ett barn kändes lite skumt :D
Aningen skeptisk sätter jag mig i biosalongen...

Alvin och gänget 2      Komedi/Familjefilm

De tre små ekorrarna tvingas tillbaka till skolan. Där ska de försöka leva normalt efter ett liv i rampljuset.
Men i vanlig ordning klarar inte skolans cooling av att inte vara populärast och börjar jävlas med gänget.
Efter en tid blir Alvin mer poppis hos "det coola gänget" och han umgås mindre och mindre med sina bröder.
En dag i skolan ber rektorn de små ekorrarna att ställa upp i en musiktävling som kan rädda skolans musikprogram.

Filmen får: CCC+ ~ Ibland undrar man hur filmproducenter till sånna här filmer tänker. Det är ju mer vuxenhumor i dessa än barnhumor. Vi vuxna (ja vi 4 iaf) skrattade ju mer än barnen! De är så sjukt söta!
Måste ändå säga att effekterna var helt ok.


En trailer bara för att. Men vi såg den på svenska..

1 kommentarer

Lina

04 Jun 2010 03:22

C, Jag råkade "inhandla" den första med svenne tal och höll på att dö. Så efter ytterligare 2 timmars väntade fick jag hem den med svenne text och engelskt tal, tack o lov. så mycket bättre. Nu ska jag se 2an med medans jag laddar inför mitt kommande natt jobb!

Kommentera

Publiceras ej