Artister jag måste kolla in nogrannare..

1kommentarer

... är följande känner jag nu:

* Eva Simons (hett namn då silly boy släpptes. Mix på Lady Gaga å Rihanna. Like!)


* Keyshia Cole (lyssnar igenom skivan på ipoden-lovande!)


* Lily Allen (också i iopden,men se om man lyssnar på henne...hon e ju himla popis..)


* Jason Derulo (himla hypad kille...är han som alla andra?..)


* Idolvinnaren Erik Grönvall (vilket nog aldrig kommer lyssnas på. Är han så bra som alla vill säga?)


* British got talent vinnaren Susan Boyle (blyg dam med krut,vilken ovanlig kvinna.)

1 kommentarer

Maia

08 Jan 2010 19:50

Lily Allen älskar jag, särskilt 'Smile' som kom för ett par år sedan. Lyssnade den till döds då jag var fruktansvärt arg och kränkt av en viss kille..Men hon har gjort väldigt många andra bra låtar också.



Nu blev jag grymt sugen på att lyssna på henne, tror jag tar mig en tripp in på youtube ;-)

Kommentera

Publiceras ej