Bröllop!

4kommentarer

[En dag i sänder. Eller man kan ju försöka iallafall. Känner mig deppig som fan,osäker på mycket. Men kan det vara vintern nu igen,med dess mörker och tråkiga vardag?]



Sweetie skulle gärna vilja ha denna låten på vårat bröllop och jag tror faktiskt jag skulle kunna hänga med på den. Den är så vacker. En riktigt fin klassisk ballad av Guns n' Roses.
*Love* ♥


November Rain - Guns n' Roses




Men vad man skulle ha på sig är en annan fråga. Något vackert men vad? Var skulle man gifta sig?


Annorlunda baksida!

Men det kommer ju dröja till man/om man gifter sig kan man ju lugnt säga...!

4 kommentarer

Lina

13 Jan 2010 22:28

Ojojoj!!! Roliga tipps till er kommande bröllop http://tackyweddings.com/



Och klart det kommer hända snart. ska allt lägga ut er bröllopstårta i min blogg så fort jag hittar den!

Maia

14 Jan 2010 06:08

Jag hittade en klänning som jag fullständigt älskade och definitivt vill ha när jag gifter mig (om jag någonsin gör det, är inte säker på att jag vill..) tänker dock inte visa den för dig, vill ju inte riskera att du snor min idé ;-D



Den låten är förövrigt skitbra!

Tonny

14 Jan 2010 07:57

November rain är ju en så härlig balad. Och videon är också i bröllopstema. Men är texten OK. "nothing last forever" är ju lite tvärtemot hela bröllops iden.

Maia

14 Jan 2010 20:13

Jaja, jag ska se om jag kan hitta den igen, om jag gör det så ska jag visa. Men bara om du lovar att inte sno den ;-)

Förvisso så tror jag att den är svindyr och enda chansen för mig att få ha den på mitt bröllop är om jag gifter mig med typ... Bill Gates...

Kommentera

Publiceras ej