Det nya året,2010!

0kommentarer

Efter några dagar hos vännen A o C kom vi hem igår. Lite trötta efter nyårsfirandet gick vi upp å lade oss å myste redan kl 17. :)


SÅhär bra kommer det ALDRIG gå för mig!

Har för försa gången i mitt liv åkt skidor! Geeeeezes säger jag bara! Snacka om att det inte var som jag trodde att det skulle vara. Var riktigt svårt. Kan ju berätta att jag trillade många gånger.....
Men det var trelivgt, mycket skratt!
Fikade på pannkakor med nutella,en kombination jag aldrig provat innan. Var supergott!
Det värsta med att åka skidor är nog hur ont man får i kroppen-dagen efter var man ju som ett kylskåp. Ont precis öööverrallt! Herregud, det är inte förräns idag som man går riktigt och vi åkte skidor i onsdgs lixom.
Häcken fick sig ett riktigt träningspass!



Sen blev det nyårsafton. Då blev det god mat med trevligt sällkap och endel Wii-spelande. Det är så kul, vill med ha en konsoll!


Ikväll blir det att träffa fröken J och hennes J. Se om man hyr en rulle eller så. :) !

Kommentera

Publiceras ej