I Like!

1kommentarer

Fyller ju år för er som missat mitt inlägg som jag postade innan idag. Ett riktigt Ego inlägg :D
Träffade min kära J efter att jag varit och klippt mig (endast toppar och lite uttunning) och vi gick strandpromenaden. Så fint det var! Vitt och härligt :)
hon,den där söta tjejen hade en present med sig! Blev ju rätt förvånad kan jag ju säga. Två gigantiska temuggar.
Älskar att dricka te och läsa i soffan.. Ser ut som soppskålar så stora är de. I Like!
Lätt att de är mina nya favvisar. Måste bara försöka hitta fler att kompletera med så man kan bjuda fler än mig och Sweetie!

Och så fick jag en present av min Sweetie med. En rätt oväntad present. En bärbar högtalare till Ipoden. Med läderklädsel. Och vita sömmar. Assnygg. Och det bästa är att det är förbannat bra ljud i den med!


Porto Pro Ponto Go - ipod högtalare.

Så denna lilla skönhet ska alltså med mig ut överrallt i sommar. Är typ 20-24 h batteritid. Hinner man ju festa och dansa loss till :)

1 kommentarer

Anna

22 Jan 2010 21:16

Den högtalaren är grym :) Sålde många såna när jag jobbade på ONOFF :) Grattis igen :)

Kommentera

Publiceras ej