Kom då John Blund...

2kommentarer



Behöver sova men kan inte. Känner mig pigg... kanske övertrött vem vet...
Ska upp tidigt imorgon, kl 05,20 typ. Tåget går 06,30. Isch va tidigt...
 Orsaken är den att min underbara skjuts i Kstad
inte kan hämta mig så hennes man jobbar xtra. it sucks :) bara att gilla läget! :D
Är sjukt tacksam alla ggr man får skjuts, så du vet de D!'

Måste läsa bloggar innan jag sover. Medan jag ändå sitter här vid datorn.
Börjar på tal om annat bli fattig nu. Varför kan vi inte få pengar på fredag för?
Kul att vara fattig på sin födelsedag. Eller inte... :/
Men på lördag blir det iallafall ut med tjejerna på Thaien och äta gott. Sen marängswiss.
Snacka om att jag blir sugen på de varenda gång jag pratar om det!

2 kommentarer

Lina

19 Jan 2010 00:05

Visst gjorde jag ett fint jobb där med Golden Globe? Men jag va för trött för att översätta allt så jag snodde nomineringarna och sen "fetade" jag de som vann efterhand.

Men va fan. Man har ju inte huvudet på skaft mellan kl 2 och 5, så jag tyckte gått jag kunde fuska.



Och du kan inte lägga ut såna bilder i bloggen! jag blir ju sjukt sugen på gott gott då ju!

Maia

20 Jan 2010 18:13

Höhö, nu står du och lagar mat till mig (oss)

Kommentera

Publiceras ej