Och så var det Söndag igen...

1kommentarer

Söndagar är sådana dagar som man gör... absolut ingenting vettigt på. Sorgligt nog. Vi har bara kikat på TV hela dagen,krängt lite pizza och läsk. Känner mig väldigt onyttig. Men sånt trams blir det inte i veckan iallafall.

Skoldag imorgon i vanlig ordning. Har lite plugg att ta igen så därför sticker jag in tidigare till skolan. Se om man hinner lite innan man börjar 10,30.

Måste ta och skriva ett CV och personligt brev också. Vill ju ha ett jobb i sommar... :)

Något annat jag måste ta tag i? Ja jag måste försöka att organisera mina skolsaker lite bättre, försöka få lite mer energi, jobba på delmålen för skolan, mm. Hatar att ha krav över mig. Men är lätt att bara pressa pressa sig själv... har en förmåga att göra det lite väl ofta jag. Se hur länge min nya filosofi överlever, som jag skrev om häromdagen...

Dags att mysa med Sweetie igen... :) Och njuta av de sista timmarna av denna söndagen...

1 kommentarer

Lina

25 Jan 2010 00:44

Pizza, va fuskigt. Jag kommer inte ens ihåg va jag hittade att tugga på idag..

Kommentera

Publiceras ej