I'm Back!

3kommentarer

Efter några dagar på hojen, ca 250 mil är man hemma igen. Kom hem igår eftermiddag.
Ska redogöra för vår resa lite mer nogrannt senare, men kan säga att vi spenderade lite tid i Sverige och lite tid i Norje. Så vackert det var där!  
Ska ju snart hem till J&J och grilla,bada och chilla. Killarna ska dricka öl. Inte så förvånande! :D
Får lov att se vad vi girls gör. :)(o lilla A såklart)


Idag har jag å Sweetie passat sötaste (busiga 2,5 åring!) medan mamma och pappa var i stan. Mysigt!
Badat har vi med gjort och det var väldigt skönt!



Jag på bryggan ute i skärgården,midsommarafton :)

3 kommentarer

Lina

11 Jul 2010 01:21

Nu vet man att du lever! Man blir ju nästan lite orolig när det inte händer nått, verken här eller på FB. Film kväll i nu i veckan då?

Lina

11 Jul 2010 13:55

BTW C. Så här tycker jag din blogg ska se ut: http://afreaklikeme.blogg.se/testblogg/2010/july/valkommen-till-min-nya-blogg.html#comment



I grund och botten.

Lina

13 Jul 2010 19:19

Det är bara att sno om du vill. Finns ett inlägg i testbloggen som jag döpt till just C's blogg där stilmall och allt finns fall du vill ha den en vacker dag.

Kommentera

Publiceras ej