Läppglansoholic.

0kommentarer

Min lediga dag har inneburit städning av huset. Surfning på datorn och senare lite fika och shopping med sis L. :)
Henne kan man ju inte gå på stan med, man blir ju fattig ;)
Kul att man har relativt samma smak med. Om man haft mer cash hade man slösat mer.
Inne på hm skulle hon ha ett nagellack. Slutade med en massa mer, haha!
Å jag som inte skulle ha något utan hängde med bara för att, köpte en necessär å läpplans + ett par söta skor (tack för du såg dem sis!) till fina Axl. Vi gick sen och fikade. Hon käka värsta pastasalladen och jag tog en glass.





Träffade J sen och vi gick en promenad. Härligt! Behöver röra på mig. Alldeles för lat för mitt eget bästa. Why?
Så fick min J dos å A dos, hihi :P! ♥
Dessutom fick jag låna hennes sambos gamla telefon. Så skönt med en normal S.E telefon. My good alltså, vilken skillnad.



Läppglansoholic som jag är så diggade jag lukten på denna. Nästan så man vill äta den, mums!

Kommentera

Publiceras ej