Sista semesterdagen är snart slut...

1kommentarer

Och det känns allt lite ledsamt... men det är bara 4 veckors jobb, sen är det skolbänken som gäller!
Vet inte om jag skrivit det här, om mina tankar om andra studier än Tsp ,men har jag inte det så får ni väl veta nu.
Jag ska inte fortsätta där i höst, jag ska läsa 2 år till vårdadministratör (aka läkarsekreterare).
En ny väg i mitt liv som jag är väldigt glad för, var ändå 7:e reserv och kom in! Så glad!

Igår var jag inne hos L i stan och vi drack drinkar å prata skit. Min Honey var med, men han försvann till en annan fest ett tag-- och när han kom tillbaka var han sjukt berusad. Han hittade några när han letade efter några andra.. haha, så söööt, han dog väl av lady Gaga musiken :D
Jag å L träffade upp honom igen på Åbron. Härligt att sitta där och bara chilla.

Men idag har det varit ännu lugnare. Var i sängen till halv två och kolla på Top Gear. Så kul program. Inte speciellt bilintresserad men de är ju bara så sjuka.

Ska fortsätta mysa med Sweetie.

Puss!

1 kommentarer

Maia

20 Jul 2010 15:52

Grattis till utbildningen! Jag hoppas på att du kommer till att stormtrivas där =) Glöm inte att skriva antingen här eller på facebook om hur du har det! Du kommer saknas i klassen!

Kramkram

Kommentera

Publiceras ej