Yoga Cat

0kommentarer




*cuuuute*

Idag känner jag att jag också har "inner peace". Allt känns faktiskt bra, det löser sig alltid som min Sweetie brukar säga :)

Har hittat en sida där man kan designa egna almanackor, Tryckdig.se . Man kan slänga in egna bilder, födelsedagar osv precis hur man vill från 249:-. Jag vill ha en sådan!
Ska bara få lite lön med-lönen jag fick denna gången, för tre arbetade dagar har nästintill gått åt idag då jag har handlat hem mat. Kylen var helt tom, eller så var det saker som var gammalt. Fräscht. Or not. Och så hittade jag ju "arbetsbyxor" på HM för 75:-, 3/4 byxa i bommull/strech. Varmt att jobba i jeans kan jag säga. Fyndade även en superskön ljusgrå t-shirt/topp för 49,50:- som jag även kan använda som kort klänning. 


(inte denna toppen,men skulle vilja ha den med ;) )

Kommentera

Publiceras ej