Godmorgon!

1kommentarer

Har alla sovit gott,tro? :)

Idag blir det lite att göra, handla det sista innan vi ska ut på sjön imorgon (dvs Midsommar firandet,fredag) packa in alla saker i segelbåten och hänga upp tvätt...
Sådär lagom spännande med andra ord.



Dock har vi inte lärt oss segla och inte har vi heller satt dit något storsegel, så inte vet vi om detta med segelbåt är något för oss än. Min kära sambo ska fjäska för en på ön som han känner lite att hjälpa oss sätta dit det stora seglet och kanske åka en runda så vi kan kolla läget, hur det funkar. Kan ju vara bra! :)

Nu när jag sitter här så ser jag min lapp om jobbet, lyftteknik genomgång... står den 22/6. Har hela tiden trott det var idag, men faaaaaaan!! Var ju igår förmiddag. Jobbigt eller vad!! Får fråga L om det är något viktigt.... FAN!
Vadå att jag stör mig på mig själv, varit bomsäker på att det var idag! ååååååh, så stööörigt!!

Och så var denna förmiddagen fördärvad. Skit.

1 kommentarer

Lina

24 Jun 2010 03:19

Du glömde ju fråga mig om det var nått viktigt. Men nej, det är det säkert inte. Allt kommer så naturligt för mig så det är svårt att säga.

Kommentera

Publiceras ej