Guns n' Roses

1kommentarer


En lite galen bild bjuder jag på idag, haha, why did I do this?! XD
Kolla mina örhängen, coola va?

Guuuuuu' så kallt det var att jobba igår..GALET. 3 Hoods och 2 linnen hjälpte inte heller för att värma. Cappuccinon hjälpte typ... 5 minuter. Stackars mig ! ;)

Ja och så såg man GnR ifrån jobbtältet. Var ALOT of People där... Men många gick när man hörde hur han sjöng. Visst han körde några goingar till låtar (aka sweet child of mine, november rain osv) men det kunde inte hjälpas att det ändå inte blev som man förväntat sig. De blandade i en massa skit, 007, rosa pantern. SAY WHAT liksom!?!?

Så ledsen i ögat så det är inte sant.... jag som älskar GnR. Fan med.
Aja... He's to old for thee shit helt enkelt. Gilla läget. Han har nog pengar så det räcker och blir över den där mannen... eller har han knarkat upp dem?
Credd till gitarristen Tommy. Han spela ju bra som fan den killen.

På den gamla goda tiden, innan jag typ fanns till eller var planerad var den tid han hade sin tid, den där Axl.



1 kommentarer

sara

15 Jun 2010 09:05

hehe härlig rockisbild!! :)

Kommentera

Publiceras ej