Mer Shopping...*ops!*

4kommentarer

Det fina vädret gör att man bli sugen på att shoppa... dessutom så var jag skickebud till Sweetie idag. Han behövde ett par nya byxor och han handlar dem givetvis inte själv utan jag får ju snällt göradet. Givetvis blev det HM för där är det bra priser. Hittade ett par för ynka 400:-, ljusa fina och så fick han en härlig sommar skjorta!

Det kommer bli farligt nu när HM har öppnat här känner jag....pengarna bara ruuuullar....!





Om ni tror att jag inte handlade något till mig själv så känner ni inte mig :)!
Blev en rosa spetstopp (se om den passar dock, inte 100% min stil)



Och halsband...



Toppen och halsbandet är det tänkt att det ska användas ikväll då jag å Sweetie ska på afterwork buffe med några från hans jobb.

Träffade ju J inne på Hm. :) Blev lite prat,always nice! Ser ofta inte någon man känner igen i denna staden längre...

Kika gärna in på cocoo.se  <--- massa härliga smycken!
(eller klicka på min banner på vä.sida)

4 kommentarer

Skönhetsbloggen!

26 Mar 2010 16:45

Gillade spetstoppen!

Lina

26 Mar 2010 20:15

C, har du börjat slänga in reklam i bloggen för att tjäna pengar???? Eller?

Lina

27 Mar 2010 09:06

Asså du, jag har kommit på att det är en farlig period nu. För man vill bara handla en massa nytt, och klädaffärerna vet om det! De är elaka!

Rikardlive

24 May 2011 09:46

Excellent site. It was pleasant to me.

Kommentera

Publiceras ej