Tim Burton

1kommentarer

Nu har han gjort det igen. En galen film. Alice i Underlandet. Vill sjukt gärna se denna film!
Älskar ju sånna här lite knäppa filmer. Som de flesta vet sammarbetar han väldigt ofta med Johnny Depp. Han är ju både snygg och en bra skådespelare. Not bad combination!
Har bara läst gott om A.I.W, så jag har höga förväntningar! Visst han har väl gjort en eller annan "normal" film men här tänker jag lyfta fram de härligt knäppa:

Trailet: Alice In Wounderland



En annan härlig film, love it:

Trailer: Charlie and the Chocolate Factory




Jag glömmer aldrig när jag såg denna från 1988(ja inte såg jag den när jag var 4 såklart!) Då var den en konstig film men sen efter några år såg man tjusningen:

Trailer: Beetle Juice




Sen när denna kom, var lite skeptisk men denna är faktiskt bra!

Trailer: Sleepy Hollow



Och så 90-talaren som jag inte sett:

Trailer: Edward Scissorhands




En animerad historia:

Trailer: Corpes Bride




Denna, sista jag slänger in är en film jag inte heller sett,tragiskt nog. När jag ville se den så hade alla sett den. Får väl "låna" den en dag:

Trailer: Sweeney Todd

1 kommentarer

Lina

07 Mar 2010 18:46

Du missade ju den bästa va dom alla C! Mars Attacks!

Kommentera

Publiceras ej