Tip Top!

0kommentarer

Jag äääälskar fredagar. Helt fantastiskt underbart, har saknat helgen enormt denna veckan. Känt mig rastlös,orolig osv men nu när det är helt så känns allt toppen! Så därför firade jag detta med en glass, årets första i strutform tillochmed. Inte för att jag ätit någon på oinne heller... Blev en sådanhär kaloribomb,en TipTop:

 

Tänk att denna var borta från GB sortimentet ett tag. Helt GAAAALET. Den som är så god. Men min favoritglass genom tiderna måste ändå vara den lilla oskyldiga Piggelinen...


Ikväll har vi blivit bjudna hem till en vän (och hennes sambo) som man inte träffat på länge. Ska bli roligt och kika på deras hus, inte så långt ifrån oss bor de faktiskt nu. Det är så konstigt, vet en annan vän som också bor i närheten,men ändå ses man inte. Varför?!
Är så tråkigt.... Men alla har man olika saker som måste göras, som jobb,skola osv.
Men i vilket fall så bättre att ses någongång ibland än ingen gång alls,right?! :)

Ska surfa runt lite på mina dagliga bloggar.

 TTYL:)!

Kommentera

Publiceras ej