Daddy's Day :)!

0kommentarer




Idag är det ju farsdag. Hoppades på att min far skulle vara en lycklig vinnare av miljonen när jag införskaffade lotter, men endast 10 svenska riksdaler blev det. Illa!
Åt en kanonmiddag bestående av hasselbackpotatis och panerade nötbiffar och sallad. Jag och Sweetie blev så mätta så vi fick vila i soffan efter maten, haha!
Till efterrätt var det betydligt mindre lyxigt men ack så gott för en som älskar ananas. :) Ananas med grädde. Enkelt och gott. Det var inte burkananas utan en sjukt god "färsking" :)
Jag hade ju tänkt köpa med mig en daimtårta eller så men då mina föräldrar har diabetes hade det ju inte varit så bra kanske ;).



Har sammanfattat hela kapitlet om Rörelseapparatens sjukdomar, en himla massa sidor. Och man vet ju inte vad man vågar "sålla bort" så det blev ändå 11 sidors sammanfattning.... Då ska man bara lära sig allt med. Och detta är inte allt, det är meeeeer att sammanfatta. Hur ska man hinna med?!!?
Om man inte hade velat detta så hade man ju nästan gett upp nu....Längtar till jullovet. Först ska man klara av 5 prov sen så är det lov. Så härligt det ska bli!! :D


Kommentera

Publiceras ej