I must have must. Xmas must :)

1kommentarer

Jag å Cat helt ensamma med 2 katter och en stor vovve, hennes golden Max en fredagskväll. Mycket mysigt:) ♥
jag lagade tacopaj å fetaostsallad och sen tog vi fram ostbågarna och ahlgrens bilar. Knappt rört det.... vi blev så mätta av maten!
Cat hade dessutom köpt med sig julmust (som hon visst e galen i!) så det har man druckit, årets första glas smakade toppen.

Började kolla på Idol med men vi tappade snart fokus på detta då vi började prata om hennes weddingplans. Som var Så mycket intressantare ;) Efter en timmes letande efter en specifik klänning som hon sett förrut så hittar vi den via hennes Js mejl. Haha. Irriterande att komma på det då men ojoj så fin den är! I like!

Sweetie är inte hemma just nu, så jag ska gå upp och lägga mig i sängen. På diagonalen. Med mina barn. :)

1 kommentarer

sara

06 Nov 2010 10:18

de låter som en riktig myskväll! :) Hennes hund verkar så fin oxå :) Som lilla Migan ;)



Idag ska jag bara ta de lugnt, handla lite, tvätta sen till storasyster. Längesen ja träffade kidsen. :)

Vart ska du göra praktik?



Vi får snart ta en fest här! Hade varit superkul. Jag o Petra funderade på en "testa vin kväll". Haha.



Kramar!

Kommentera

Publiceras ej