hahaha! :)

0kommentarer

Ibland är det bra att vara ett fan på facebook, då kan man ha koll på sina favoritföretag och deras roliga tävlingar :)

Årets första "hål-i-huden-pga-torr-hud" har kommit och den gör jädrigt ont! Är lite slarvig på att smörja in händerna....tyvärr....
Men får skärpa mig, hatar att ha torra och narriga händer, USCH.

Mitt schampoo börjar ta slut så har köpt hem nytt, denna gång ekologiskt schampoo från eleven.se som jag kikat på länge. Har provat den där på reklamen, Trésemme. Gillade den först men mitt hår blir helt knasigt av det... strävt även fast jag har balsam och kliig hårbotten. Not fun.


Är det någon som har testat Organic Surge? :)

Tror att jag har ett problem. Nätshopping!
Mina symtom:

# Stillasittande framför datorn
# Glömmer blinka och dricka...ibland äta :)
# Njuter av att köpa saker (men hey, jag behöver faktiskt nästan allt!!)
# Lär mig, ibland onödig information om saker.

Damn it. Jaja, något måste man ju få roa sig med! Sweetie är smått beroende av blocket, L av filmer.
Inte lätt.

Kommentera

Publiceras ej