Haircolor n' chocolat.

1kommentarer

Jag blev så förbaskat sugen på choklad innan idag så var tvungen att köpa hem det helt enkelt.



På fredag förresten ska jag äntligen gå och klippa mig. Som jag har längtat. Mitt hår känns så hemskt. Inte klippt sen i somras. Tiden har helt enkelt sprungit iväg i vanlig ordning.



I eftermiddags med alvedon i min kropp så slängde jag i denna färg på skallen. Blev brunare än på bilden. *damn* Men men, nu får det vara, inte vant mig ännu då det var längesedan man var lite mörkare....
Se om man kan vänja sig annars kanske man går tillbaka till det lite ljusare.

Detta hår var coolt :


Very red, very hot. Skulle kunna tänka mig detta med en dag :)

1 kommentarer

sara

20 Oct 2010 08:44

jag måste oxå klippa mig! mitt hår är hemskt i topparna. ska bara bli av oxå..haha

du hade varit döläcker i det röda! :)



ska vi ses någon dag? om du har lust? :)



haha! jag tror oxå han försökte impa. han såg helt hispig ut o döcool.. hehe ;)

Kommentera

Publiceras ej