It's the weekend, yeah!

2kommentarer

FINALLY.

Som jag har längtat till att denna veckan skulle ta slut, inte för att det inte är kul på min praktik men jag känner att jag behöver vila upp mig. :) Redan bokat in att jag ska ha sovmorgon imorgon, så det så!

Min handledares dotter kom in på jobbet idag. Hon har precis fått barn, en dotter som nu är 4 veckor gammal. Å herregud vad alla damerna blev gulligulliga! :D Hela stället tog typ paus i sisådär 15-20 minuter får att beundra det lilla livet. Man såg hur det lyste i allals ögon. Tokigt eller hur ;)
Men måste erkänna att hion var riktigt söt med sin jättemörka kalufs och rosa lilla body.


haha, vilken kul bild!! :)


Blir en lugn helg faktiskt. Hoppas man piggnar till innan vi ska åka till vänner och äta tacos. Tacos. Vadå typiskt fredagsmiddag ;) Lättlagat och gott. Kan inte bli bättre!



2 kommentarer

Lina

29 Oct 2010 18:01

Men du, de där 3000 kr jag fick lägga på alien, de fick jag plocka från mitt kris konto. Du vet ett sånt som man inte ska röra fören det är kris. Och det kris kontot får jag leva på hela månaden nu.

Milena - mamma till lilla Leah <3

29 Oct 2010 20:54

TAAACOOOS! Det som är så gott alla dagar i veckan! ;)

Kommentera

Publiceras ej