Mindre intressant.

1kommentarer

Så känner jag mig idag. Har liksom inte hänt något spännande denna veckan hos mig....
Har inte uppdaterat så bra heller,fy mig! *smacki'n my face*

Går bra på praktiken iallafall, vilket jag är lättad över. Suttit mycket framför datorn och varit i receptionen med.

Dessutom så fick jag mitt paket från buzzador häromdagen. En massa handkräm+lip balm tester som jag nu ska dela ut till nära och kära. :)
Måste säga att handkrämen är väldigt bra och läppbalsamet har inte gjort mig besviken den heller. Jag som är sådär beroende med är lite kräsen.... ;)



Har alltså fått sådana där små söta tuber, inte originalstorlek cirka 25 st. Inte så illa.



1 kommentarer

sara

28 Oct 2010 09:00

jag glömde anmäla mig i tid till den där kampanjen, typiskt haha :P



du e för rolig: *smacki'n my face*

haha! :))

Kommentera

Publiceras ej