Morgon. Ännu en gång.

0kommentarer

Vädret är dystert men jag känner mig ändå rätt utvilad. Vaknat x antal gånger inatt, vet inte varför.
Frukosten snart nere och strax bege mig mot tåget. Börjar kl 10.00 idag. Härligt med lite sovmorgon!



Tore Jansson gör mig galen. Satt och läste den där latinboken som vi ska läsa (Tore är alltså författaren till boken) och jag somande nästan efter några ynka sidor. Man läser men tar inte in innehållet i huvudet då det för mig är helt oförståeligt varför vi ska plöja igenom den när vi ska bli läkarsekreterare.

O tyckte att jag var löjlig som klagade, men detta är den första (ok andra om vi ska vara noggranna) uppgiften som jag verkligen sätter mig på tvären mot. Men man kommer väl inte undan den så man får bita ihop.


Nej inte tid sitta här mer. Hej hej mina pussgurkor! :) ♥

Kommentera

Publiceras ej