Rihanna - Loud

1kommentarer

Rihanna ska släppa nytt album (yay!) den 15 november.

Den officiella skivomslaget till albumet Loud.



Hon förklarar sin nya skiva med orden "sassy and flirtatious" och har även sagt:


You have to listen to it loud, that’s how it sounds best… It just makes me feel excited. I wanna dance to every song and I know that’s what people like – something that makes them dance.I hate when I buy an album and you’ve only got, like. four songs and you have to skip… Sometimes I’m in the shower and I don’t wanna have to get out and go from, like, number two to number eight, you know? I wanted to make an album that you could just press play.






Fritt översatt:


Du måste lyssna på skivan högt, då låter den som bäst.... Den får mig att känna spänning. Jag vill dansa till alla låtar och jag vet att det är vad människor gillar - något som får dem att dansa. Jag hatar när jag köper en skiva och den innehåller bara fyra låtar och sen måste du hoppa.... Ibland är jag i duschen och jag vill inte gå ut bara för att byta från låt två till låt åtta, förstår du? Jag ville göra ett album man trycker på startknappen. 







Detta låter lovande, ser framemot den nya skivan med denna artist! ♥


När tycker ni hon var snyggast.... Hon gillar ju att byta stil om man säger så ;)!


DÅ:

 

NU:

 

1 kommentarer

Anonym

07 Oct 2010 20:42

den nya låten är grym. i love it :)

Kommentera

Publiceras ej