Vinterjacka

1kommentarer

Idag var det ju meningen att jag skulle hitta en vinterjacka men det gick ju åt helvete kan man säga, tack vare denna förkylning som inte vill lämna mig riktigt ännu.....
Hittat en jacka från HM faktiskt (överraskad?) som jag skulle kunna tänka mig, det som är tråkigt dock är att alla kommer säkert ha den sen....



En annan jag skulle kunna tänka mig är denna här under, som är från Sweden Rock Shops online sida.




Ellos hade också en jag skulle kunna tänka mig...



En från yunkyard hittade jag med, med lite färg som även finns på Nelly




Det är riktigt svårt med jackor....Tycker jag. Har ni hittat ni som ska införskaffa er i år?
Egentligen hade jag tänkt mig en jacka som går nedanför rumpan då jag vet att jag alltid brukar frysa :)
Men får väl leta lite till och se och prova på stan nångång.....

1 kommentarer

Lina

16 Oct 2010 13:59

Kör på Sweden Rock Jackan! Annars är du dum =)

Kommentera

Publiceras ej