Aaaaanatomiiiiii...

0kommentarer



Just nu känns det som om man läser till läkare eller något, så mycket man ska plugga in i sitt lilla huvud. Det får ju inte plats hur mycket som helst därinne ;)
Men har inte gett upp hoppet! Om ca 1,5 vecka så har vi prov, undersökning och utredninsmetoder.
Så det blir bara plugg plugg plugg....

Skulle träffat fina vännerna R och J idag, men kände att jag måste hem å plugga.. :/ trist men det får gå före, tur de har överseende med mig. Se om de kan passa bättre nästa vecka eller något. Vill ju träffa er, tjejer! ♥

Annars tycker jag att det rullat på bra i skolan, dagarna får helt vansinnigt fort. Vart tar tiden vägen...förstår inte!

Imorgon är det en vecka sedan jag sa JAAA till min fina kille. Tänk, jag kan inte fatta att vi ska gifta oss nästa år.
I am so happy! ♥


Puss mina schnyggingar!

Kommentera

Publiceras ej