Blogg Award

5kommentarer






Uppenbarligen tycker min bästis L(aka afreaklikeme) att jag ska ha detta pris och får att få behålla det ska man visst:

  1. Kopiera in award bilden i din blogg för att visa att du har fått den.
  2. Tacka och länka till den som nominerade dig.
  3. Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
  4. Berätta sju intressanta saker om dig själv.
Iom att afreaklike me redan fått en (fan med...) så fick jag hitta andra fina bloggerskor:

Så här kommer mina nomineringar:

Atcats ~ Självklart får min lilla kissekatt det, tjejen jag alltid kan prata med, i ur och skur.

Piddepaddan ~ Härliga P, man vet alltid var man har dig, du välkomnar alltid en! :)
FabulousPrincess ~ Blonda, söta S som alltid piggar upp stämningen!
Raisondetre ~ Kaxiga bruden.
Lorena ~ Vacker tvåbarnsmamma som skriver sina tankar,bra som dåliga
AFatalAttractionToCuteness ~ Älskar din blogg, allt är så gulligt, tur att man inte är ensam om att älska Hello Kitty mfl!
TrueBloods ~ En hel blogg tilläggnad den härliga serien.


7 saker ni inte visste om lilla mig:

  1. Jag kommer att rösta på den blåa sidan i årets val
  2. Har gått igenom en rätt djup depression för något år sedan
  3. Alla blommor här hemma dör för jag glömmer vattna dem...stackarna...så jag har med andras ord inte fått min mammas gröna fingrar...
  4. När jag träffade min O kunde jag inte laga mat, inte ens koka pasta. Men idag är jag en hejare på det ;)
  5. Vill gärna skaffa en katt till men det kommer inte bli av. Men drömma kan man ju!
  6. Jag sjunger/nynnar till allt. När jag är i bilen,duschen, när jag lagar mat....
  7. Att jag har blivit en riktig iphone nörd. Och jag som tyckte att andra var löjliga när de höll på med de där telefonerna....

5 kommentarer

True Blood Crew

12 Sep 2010 15:57

Sv:



Tack så mycket! Jätte glad, uppskattas verkligen! :)

Sara

12 Sep 2010 17:44

aww så söt du är :)



Ja, jag hoppas verkligen vi ses snart igen!! hade såå kul sist :))

Kramar!

Ronja

12 Sep 2010 19:17

Hallåå duuu..



Varför ska just de blåa patiet få din röst? tell me about that! :)

Lina

13 Sep 2010 07:35

Din fuling, du följer inte reglerna. Du skulle länka till mig med sedu =P

Lina

13 Sep 2010 20:27

Så där ja, duktig flicka =)

Kommentera

Publiceras ej