Likör 43,blåbärssoppa,grädde.

0kommentarer

Jag skulle ju som sagt spela Laserdome igår. Haha, det som verkligen inte är min grej. tiden är 20x3 och jag kan säga efter de 20 förta minutrarna var jag redan trött!
Man hukar ju sig och springer för att komma undan så det blev ett riktigt motionspass kan jag säga, man var ju inte ensam om att svettas kan jag ju meddela, snacka om att det var varmt, och rökigt i lokalen.

Sen var det hem och fixa sig och bege sig in till Lo där tjejkvällen med lite mat och alkohol skulle intas. (tack Lo för att jag fick hänga på!)
Potatisgratäng,sallad,kycklig och fläskfile stod på menyn och chockladpuddinf som efterrätt :) *mums*
Åt inte så mycket av köttet (bestämt mig för att helt enkelt försöka skippa det, köra veggie style typ!) men blev ändå sjukt mätt!

Efter all mat så var det bara att dricka och ha trevligt. :) Blåbärsshottar och drinkar, en och annan cigg med bl.a favorit J så var kvällen gjord! Riktigt skoj att träffa folk, och nya trevliga att snacka med!


Sjukt gott! ta ett shotglas, häll i detta, blåbärssoppa och flytande grädde så har ni det godaste shotten i hela världen!!

Endel tyckte att det ska bli 5 kamp nästa gång, haha! Vi får väl se, hade varit skoj även fast jag suger på sånt också!! :D

Kommentera

Publiceras ej