På rosa fina molm...

7kommentarer



Har levt i min egna lilla bubbla sen frieriet som hände i fredags förra veckan :)
Bara njutit av alltihopa men nu får man väl ta tag i sig själv och vardagen :)
L skrev ju ett så fint inlägg om oss dagen efter, så jag har helt enkelt tagit hennes bilder och tänker berätta lite ut min vinkel, så att säga :)


Kräftor måste man ju ha på en kräftskiva, right? Så mamma hade varit snäll och fixat detta dagen till ära.


Mina underbara föräldrar som dolt att O tänkte fria till mig i en månad. Hur min mamma lyckades med det fick jag veta under kvällen ,var genom hot från pappa. (min mamma äääälskar att prata!)


L å hennes S, som var på glatt festhumör innan festen ens dragit igång!


Pappa slet som ett djur i 2 veckor för att bygga detta lilla fina lusthus för min och Os skull.
Helt galet fint var det iallafall kan jag säga. .. längst med lilla huset, framifrån satt det även små spotlights som lyste upp lite och på bordet var det fina blommor och champagne.


Lycklig! Vi fick rekonstruera det hela för Ls skull. :D Tänk att han gick ner på knä med!


Puss min fina!♥


Tror minsann att K ville åt min karl en stund! XD Men nu kan ingen ta han, för han e miiiin!


Härliga vänner! :) Tack för ni var där!♥ (när ses vi nästa gång?)



Finaste vänner J och J med sonen :)



I love you 4ever, mr Sandqvist ♥


Ja för mig är det helt ofattbart att jag ska få vara med om något så stort som ett eget bröllop. Med mannen i mitt liv. Det är helt sjukt. Ler som en tok bara jag tänker på det.
Har iallafall till nästa år att planera, ska ju ha sommarbröllop så det är ju ett tag till :)

Jag blev så chockad och förundrad, att han hade planerat detta så länge, över en månad och tänk på det ett helt år utan min vetskap. Att han planerat allt så väl, och sitt fina "tal" till mig..... hjälp så fint det var, jag grät i mängder kan jag säga!

Jag vet en person/personer som inte gillar honom men det skiter jag i. Jag vet att jag älskar honom och han mig, det kommer alltid vara vi två, vare sig ni vill eller inte. Skiter i vilket. Önskar bara att folk kunde erkänna det och inte låtsas om att de gillar oss,varken han eller mig. Hykleri.

Vi är lyckliga, kommer alltid att vara, för vi har bestämt att vi vill leva tillsammans, dela våra liv, skapa ett nytt liv tillsammans och ha en gemensam framtid. Så gilla läget, för det kommer INTE ändras.

Jag kommer aldrig glömma den 3:e september 2010 ungefär runt 20.30 tiden då han fria till mig, det är den mest magiska och romantiska stund i mitt liv.





7 kommentarer

Lina

07 Sep 2010 19:29

Jag måste ju erkänna att jag snodde några av bilderna från Sarah, för när fyllan slog till så tappade jag förståndet och fattade inte hur man tog kort.

Johanna S

07 Sep 2010 20:29

Jag va oxå med på bild med min gubbe!!! men erkänn jag va så fin så du ville inte att jah skulle överglänsa dig/er??=)hahaha.. vill mää ha frieri..=)

Catalina

07 Sep 2010 21:32

det var ju en knäppgök som inte gillar Ola...

Johanna S

08 Sep 2010 09:26

Du är för söt=)

Maia

08 Sep 2010 20:06

Skit i vad folk tycker. Det viktigaste är att ni är lyckliga ihop!

Och grattis till er båda, jag önskar dig all lycka!

KRAM

Petra

08 Sep 2010 21:15

jag gillar honom iaf ;) Fast de har jag ju sagt me typ HUUR MÅÅNGA GÅNGER SOM HELST genom åren

Petra

08 Sep 2010 23:01

jaq när ska vi ses igen. hmm vi har pratat lite löst om afterwork på first hotel den 19e men shit vi måste väl ses innan dess. Glöm nu inte bort att ni måste ha lysningsfest

Kommentera

Publiceras ej