Shoppat :)

0kommentarer

Vann inte något av det jag budade på igår, utan införskaffade denna söta klocka istället:



...och så är det såklart frakt på 29:-. Vilket är helt ok i mitt tycke!
Betalade snabbt och smidigt med paypal.
Klicka här om du är sugen på något kul du med!


Dessutom hittade jag idag världens fynd på skopunkten, bruna högskaftade stövlar med klack för ynka 99:-
Vaaaansinnigt billigt. Och för mig som älskar skor så kunde man ju inte låta bli att köpa dem.
L skulle in en runda och kika så jag var ju tvungen och hänga med. *ops*

Innan skopunkten var vi inne på The Body Shop. Gillar deras produkter mycket!!


..och skaffade mig mitt sminkborttagningsmedel som är på sista droppen nu. Vilket jag kan tillägga att jag har haft samma flaska mer än ett halvår.

...Är en supermega torris så se om denna kan hjälpa, ett body butter som man hört så bra om..



..och sist tog jag denna, en bad/dusch olja som luktar wounderful! och sjukt dryg kan jag tillägga. Min förra hade jag typ också ett halvår.


Så nu är jag FATTIG! Men å andra sidan så har jag det jag behöver nu i hudvård.
Och skor. Och klockor. :D





Kommentera

Publiceras ej